Раніше, коли ми чули слово «мільйонер», то уявляли собі важливого чоловіка, в піджаку, років так сорока, може трохи менше. У нього серйозне обличчя, дуже відповідальна робота або серйозний бізнес. Зараз же час змінюється, змінюються і реалії. Тепер мільйонером може стати хто завгодно, і для цього не потрібно працювати десятки років. Мільйонерами люди стають і в 27 років, і в 25, і навіть в 20.
У даній статті ми поговоримо про молодих бізнесменів, які заробили свій перший мільйонів до 22 років на основі створення веб-сайтів. Спочатку навіть важко повірити, але це так. Хлопці своїм розумом, бажанням, прагненням, змогли добитися подібного.
Першим героєм нашої статті став хлопчина з Шотландії, який почав свій бізнес у віці 14 років. Це був 2002 рік, і саме тоді ще юний Фрейзер Доерті почав варити перші джеми на кухні своїх батьків. Фрейзер використовував бабусині рецепти і почав варити апельсиновий джем. Першими клієнтами були друзі і сусіди, які по праву оцінили кулінарні можливості хлопця. До 16 років його бізнес трохи розрісся, попит був більше 1000 банок джему на тиждень, і батьківська кухня стала мала для такого виробництва. Фрейзер орендує приміщення місцевої фабрики на кілька годин на тиждень, наймає робітників і варить свої. Також молодий бізнесмен приймає рішення кинути школу, щоб працювати повний робочий день, заробляти більше грошей і розвиватися свою компанію.
Фрейзер прийняв для себе одну істину – потрібно вкладати гроші не в рекламу, а в поліпшення товару. Він розробляє лінійку здорових джемів, з чорницею, смородиною, і іншими ягодами, особливо багатими вітамінами. Замість цукру і штучних підсолоджувачів він пропонує використовувати натуральні фруктові компоненти.
Вирішивши розширюватися, Доерті пропонує свої джем в невеликі магазинчики і лавки, але незабаром з ним укладає контракт мережу відомих британських супермаркетів White Rose, і вже через кілька місяців варення від Фрейзера Доерті продавалося в 184 магазинах цієї мережі. Популярність джемів молодого хлопця зростала з кожним днем, і вже через пів року він підписує ряд великих контрактів, які дозволили продавати продукцію по всій Велікобретанія.
Компанія була названа SurepJam, і в 2009 році її річний дохід склав 1.2 мільйона доларів. Виходячи їх виручки, можна сказати, що на даний момент компанія коштує не менше 2–х мільйонів доларів. Зараз обсяг виробництва SurepJam перевищує 50.000 банок щомісяця. Хлопець залишається генеральним директором і 100% власником своєї компанії. Ви гадаєте він зміг досягнути успіху без власного веб-сайту та його просування? Зовсім ні, компанію замовила розробку логотипу, а потім просування сайту Луцьк для свого бренду.
43000, Луцьк, вул. Рівненська,7
3 поверх, кабінет 12
Київстар (067) 118-06-25 – Вайбер
E-mail: zakaz@akula.lutsk.ua